Instagram

Monday, December 31, 2012

A little step, then.......

Bismillahirahmanirahim..


bertemankan lagu Najwa Latif- AdaMu, jejari ini rancak menari-nari dilayar pad kekunci...

*perghhhh, ayat aku memang gempak ar* hahaha..ok abaikan!

kali nie, kita kena serius!! *menaip dengan dahi berkerut 18 lapis* jangan ada sengeh-2 ala kerang maktemah yang dah busuk..

semalam aku ada titipkan pesanan kat blog nie BAHAWASANYA hari ini (Ahad) aku akan menduduki ujian berkomputer...sadis sungguh aku nak kobarkan..sadis!! rasa nak merembes 10 baldi air mata aku nie..huh.. korang tengoklah sendiri result dia mcam mana.. susah aku nak kata..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Taaaarrraaaaaa..

jadi tak sinetron Melayu aku??! hehehe...Alhamdulillah!! rezeki dari Allah yang Maha Esa.. ini juga berkat doa Ibu n Abah aku..dan tak lupa semua orang yang sudi mendoa dan menyokong aku..*termasuk awak yang sengeh2 tue*

'elehhh, baru ujian komputer..itupun nak tayang satu dunia..ppeerraahhh!!' haakk tuih...

amboi manis sungguh bahasa! seriously, aku tak pernah try drive kereta..setakat pegang stereng tu adalah..other than that, langsung xpernah..I'm Zero! sebenarnya, aku tak nak amik lesen kete apatah lagi motor..sebab iolss takot noks!!

tapi, EGO aku tercabar bila abang aku "seolah-olah" mencabar ke-macho-an yang aku tak tahu bawak kete.. dengan hati yang berkobar-kobar ingin membuktikan "imposible is nothing", then aku pun menjerumuskan diri untuk mengambil lesen kete..thankslah pada abang aku tue.. kalau tak kerana trick dia takdelah aku seberani ini..yeah!!

"tak kan sampai bila2 nak suruh ibu hantar pergi mana2, menyusahkan orang"-ayat abangku yang berjoget-joget dalam kotak otak aku..haha..

dannn, aku adalah bakal pemegang lesen 'L' pasnie..inshaaAllah ^____^ hoorreeyy!! *lompat2 macam budak 4 tahun dapat lolipop*

boleh practise bawa kete AbangJa (avanza) mak aku tue..muehehehe...jom kita ronda satu M'sia!! hahahaha*evil laugh*

Jom Kemas Bilik!!!!!!


Ibu aku yang baik hati lagi comey macam aku belikanlaa cadar katil baru untuk anak kesayangan dia yang paling comey dan takde yang secomey dia..bahaha.. *muak aku dengar perkataan comey tu banyak kali*

so, let's have look ROOM MAKEOVER! *makeoverlaa sangat padahal tukar cadar jer*


ada rasa pelik tak? Cik Aini bukankah suka sangat dengan warna pink?? kenapa cadar katil warna kuning?? *curios*
aku suka giler dengan cadar nie.. sebab ia sarung terus pada tilam..maksudnye, tilam tu dalam cadar..ia dibaluti..senang nak kemas..tak perlu tarik sana..tarik sini..pastu tak panas..

by the way, FYI.. ini bilik aku sorang tau.. aku tak kasi/ tak nak kongsi dengan adik aku..even mak aku dah belikan katil queen..muahahaha..

 bantal dan conforter berada disatu side..dan satu side lagi tempat aku study, biasanya bahagian tu banyak buku..tapi takkan nak tunjukkan pada uiolls kan?? lagi pun almari buku aku kat sebelah jer (selain buku sekolah)
nah, hambek!! *membaca itu jambatan ilmu*-pesanan ringkas dari QWERTYUIOP

Aku jenis yang susah tidur malam, so mereka2 inilah yang membantu aku untuk melelapkan mata.. ^__^ 

jeng jeng jeng!!!!! say Hello to my friends!


nampak tak kebijaksanaan dan kebaik-hatian dan keprihatinan Ibu aku memilih cadar baru..one set.. and semua anak patung tu (kecuali hello kitty) Ibu aku juga yang belikan masa aku kecik! tetapi hanya bantal upin&ipin, itu abah aku yang belikan *aku yang minta* masa tu aku tingkatan 3...sebanrnya aku ada banyak anak ptung tapi hanya mereka ini jer yang berjaya aku selamatkan sebab dulu berpindah-randahkan..and last, hello kitty tue ada someone yang kasi.. 
*jgn tanya sape*

BAJET NAK TAYANG PAKAI IPHONE LETTUW....
Iphone pemberian parents aku tu dah rosak..sodeh eden nak kobar..huhuhu..*hang pahai ganeh sanghat!* enset Pink LG tue, enset pertama aku yang aku beli dengan duit raya aku masa aku form 1..still awesome tauu..

thanks for reading this entry!
drop your commnet here!
lots of love!
XOXO