Instagram

Thursday, July 19, 2012

Usia itu bukan pengukur kematian

Bismillah..

assalamualaikum.....

ehem..ehem..saya tak sangka saya ada darah gemuruh..It's bad really...

before that, saya nak ucapkan takziah pada keluarga pn faridah yasmin atas kehilangan anak sulungnya, Syahmi pelajar tingkatan dua SMKJ3..al-Fatihah..semoga rohnya di cucuri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan orang yang dicintai Allah..semoga dia dapat menemui Bidadari syurga yang dia impikan seperti dalam last tweet dia..ameen

Hari ini dalam twitter saya semua orang bercerita tentang adik Syahmi, sebak juga...andai usia semuda itu Allah sudah memanggilnya pergi apatah saya yang 3 tahun lebih tua darinya...


p/s: meskipun hati sudah dibanjiri air kesedihan, tetapi muka sayaa tetap macho beraksi (^__^)"


No comments: