Instagram

Thursday, March 12, 2015

Operandi Kurus Kak Aeny

Salam & Hai!

perghhh, dah lama tak berblogging. Apa kau sudah lupa blog kau, wahai Sabariah!!
haha.. Maaf ya buk, guwe busy bangat deh.. Guwe ini lagian...

*bersambung episode seterusnya....*

Disebabkan lama tak update entri baru, so hari ni, aku nak citer sikit laa kenapa tajuk entri aku tu bajet2 retis.. ahah..

tpi, macam malas nak taip panjang2 sebab jap lagi ada kelas
so, I make it fast
okey
aku tengah menjalankan satu misi
yang melibatkan hidup dan mati seseorang
acehehe,
okey tak..
alaaa korang ni,
dari tajuk entri dah tahukan apa yang aku sedang buat

just so you know,
I AM HEADING TO GET MY WEIGHT BACK!
huhahuhahuha

okey
bye
wish me success!
love you
yes
i know
you love me too
okey dah
aini
berhenti
sekarang
jugak!

ME