My Journey

Pernah bercita-cita untuk menjadi seorang juruterbang wanita pertama Malaysia, tetapi sangat mencintai dan ingin mendalami ilmu biologi, namun telah dipanggil untuk menyahut cabaran dalam bidang seni bina walaubagaimanapun telah ditakdirkan menyambung kehidupan sebagai mahasiswi kejuruteraan elektrik-elektronik ketika ini. [3rd year survivor of electrical & electronic engineering student]

Heart of blog

Tuesday, January 13, 2015

Mask || ShoppeStuff

Bismillah,

assalamualaikum..

maafkan aku sebab update entri memalam cenggini. Tapi aku ada berita baik dan sihat nak share.

Sekarang ni aku jual mask import dari korea. Ulang suaraa Korea. YEAYYY!! sesiapa yang memang gilerkan barang korea dan suka jaga kecantikan muka. Korang sangat dihargai untuk beli produk ni. Serius aku dah try, rasanya macam princess tauu. Hehe. 


Untuk kelembapan kulit.

Cara pemakaian: Bersihkan muka. Tepek mask kat muka. Biarkan selama 15 minit. Tanggalkan.
Kesan : muka akan rasa lebih anjal selepas memakai mask ni

Untuk kulit yang bermasalah.

Cara pemakaian: Bersihkan muka. Tepek mask kat muka. Biarkan selama 15 minit. Tanggalkan.
Kesan : muka akan rasa lebih segar selepas memakai mask ni

Untuk kecerahan

Cara pemakaian: Bersihkan muka. Tepek mask kat muka. Biarkan selama 15 minit. Tanggalkan.
Kesan : muka akan rasa lebih cerah selepas memakai mask ni secara konsisten selama seminggu.



so far, ini je yang aku mampu describe. Untuk tahu lebih lanjut follow instashop : @shoppestuff 
segala detail ada disana. nak Q&A pun insyaAllah boleh. Harga pun aku dah letak.

1 PIECE - RM 6
2 PIECES - RM 11

tidak termasuk postage.
kalau beli lebih, harga insyaAllah boleh nego :-)

nantikan aku nak buat GIVEWAY tahun baru.

follow instashop : @shoppestuff @shoppestuff @shoppestuff


No comments: