My Journey

Pernah bercita-cita untuk menjadi seorang juruterbang wanita pertama Malaysia, tetapi sangat mencintai dan ingin mendalami ilmu biologi, namun telah dipanggil untuk menyahut cabaran dalam bidang seni bina walaubagaimanapun telah ditakdirkan menyambung kehidupan sebagai mahasiswi kejuruteraan elektrik-elektronik ketika ini. [3rd year survivor of electrical & electronic engineering student]

Heart of blog

Thursday, November 20, 2014

Keranda hati #2


KAU SEBUAH HARAPAN

Dan hari2 seterusnya
aku lewati dengan harapan yang
sama

aku mahu agar lirikan mata itu
tidak berhenti di pagi itu
dan tidak juga untuk selamanya

tapi
harapan ya barangkali cuma harapan
aku boleh berharap berjuta sekalipun
tapi tika Tuhan ku berkata
-- TIDAK, makanya tidak

tapi
Tuhan juga tidak berkata
Dia menghalang aku
untuk terus berharap
kerana harapan itu sifatnya
menghidupkan
oleh hal itu
meskipun sedetik cuma
aku berharap
lirikan itu terarah pada aku
kembali


ME

No comments: