Instagram

Wednesday, November 19, 2014

Keranda hati #1


PAGI ITU 
Pagi itu
tidak aku sangka
adalah hari teristimewa dalam hidup aku

Pagi itu
tidak aku sangka
adalah hari terpaling bahagia
di antara hari2 bahagia aku

Pagi itu
tidak aku sangka
adalah hari aku bertemu dengan jejaka
berkemeja biru gelap
berkaca mata

Hmmm
Aduh, barangkali aku sudah gila kayaknya!
Masa sik dalam beratus jejaka yang berbaju biru gelap hari itu 
aku hanya terpegun pada dia yang satu


Istimewa apa saja yang ada pada dia?


Huhuhu
Hmmm
Bagaimana ya..

Kalau aku khabarkan
bisakah kamu tidak tertawakan aku?

Aku...
Aku...
Aku...

Jatuh hati pada matanya
aduhh, cantik sekali!

Dan apa kamu mahu tahu tak
mengapa pagi itu
aku merasa ia sangat bererti?

Kerna
pagi itu
dia lirikkan matanya pada
---AKU

ME

No comments: