My Journey

Pernah bercita-cita untuk menjadi seorang juruterbang wanita pertama Malaysia, tetapi sangat mencintai dan ingin mendalami ilmu biologi, namun telah dipanggil untuk menyahut cabaran dalam bidang seni bina walaubagaimanapun telah ditakdirkan menyambung kehidupan sebagai mahasiswi kejuruteraan elektrik-elektronik ketika ini. [3rd year survivor of electrical & electronic engineering student]

Instagram

Monday, November 10, 2014

Ini bukan penamat

Dah lama tidak aku coretkan sesuatu disini,
bukan hati kosong menyepi,
bukan juga jiwa asyik sibuk-membusy,
aku cuma rasa

terkadang aku perlu menyendiri,
biar hati lapang meluas,
biar minda terbungkang terbang membebas,
alahai

jenuh memikir serikata yang sesuai
entah apa yang diminda sudah tergambar
entah apa yang dihati sudah terlerai
aku
tak
tahu

huh

takpa
biar aku mencari
Tuhan yang tak pernah hilang
cinta yang tak pernah penat
selagi tubuh belum menyentuh jannah
ini bukan penamat

kan?

me

No comments: