My Journey

Pernah bercita-cita untuk menjadi seorang juruterbang wanita pertama Malaysia, tetapi sangat mencintai dan ingin mendalami ilmu biologi, namun telah dipanggil untuk menyahut cabaran dalam bidang seni bina walaubagaimanapun telah ditakdirkan menyambung kehidupan sebagai mahasiswi kejuruteraan elektrik-elektronik ketika ini. [3rd year survivor of electrical & electronic engineering student]

Instagram

Friday, August 29, 2014

Dalam hati ini

Mahu saja aku tulis panjang2 meluahkan segala apa yang terbuku
Mahu saja aku bual lama2 melontarkan segala apa yang terpendam

Tapi
Masa
Belum
Ada
Yang
Sesuai

Atau
Sebenarnya
Aku terlalu malu dan takut

Takut perkara lalu berulang

Dua hari lagi aku disini
Kau tetap disini
Cuma aku menjauh
Huh

Aku akan rindu kau
Hanya itu yang kau perlu tahu
Hanya itu

PakCik jaga diri elok2
Kalau rindu beritahu
Kerana semestinya aku punya perasaan yang sama
Rindu akan kau sentiasa

Huh
Berat hati
Tapi terpaksa direlakan
Kerana untuk berada disana adalah pilihan aku

Jaga diri sayangku

Maaf terover
Sebab rindu yang teramat

Me

No comments: