My Journey

Pernah bercita-cita untuk menjadi seorang juruterbang wanita pertama Malaysia, tetapi sangat mencintai dan ingin mendalami ilmu biologi, namun telah dipanggil untuk menyahut cabaran dalam bidang seni bina walaubagaimanapun telah ditakdirkan menyambung kehidupan sebagai mahasiswi kejuruteraan elektrik-elektronik ketika ini. [3rd year survivor of electrical & electronic engineering student]

Instagram

Thursday, August 21, 2014

Aku

Selama 19 tahun aku hidup, aku tak pernah keluar dengan seorang lelaki selain dari family aku. Tetapi...

Dua hari yang lepas, aku pergi makan dan ajak pakcik teman aku pergi beli film camera polaroid sebab tak ada orang nak bawa dan kebetulan dia drive kereta. Pertama kali. Dalam seumur hidup.

Aku tahu batas aku. Aku tahu apa yang aku buat. Tetapi yang aku tak tahu, apa tujuan korang sibuk cakap bukan2 pasal aku.

Mungkin 19tahun, korang nampak aku terlalu baik. Naif. Bila aku jumpa pakcik, semua keburukan aku baru korang nampak. Yang hodoh semua terpampar. Huh.

Terima kasih.
Banyak2

Me

Pakcik=kawan lelaki

1 comment:

Farah Waheda Wahid said...

sabar yer, manusia memang tak berhenti mulutnya... mulut tempayan kita boleh tutup, mulut manusia ni payah....