My Journey

Pernah bercita-cita untuk menjadi seorang juruterbang wanita pertama Malaysia, tetapi sangat mencintai dan ingin mendalami ilmu biologi, namun telah dipanggil untuk menyahut cabaran dalam bidang seni bina walaubagaimanapun telah ditakdirkan menyambung kehidupan sebagai mahasiswi kejuruteraan elektrik-elektronik ketika ini. [3rd year survivor of electrical & electronic engineering student]

Some pieces of puzzles

Monday, September 16, 2013

Kisah lucu semalam

Malam semalam, aku pergi swimming pool kat putrajaya.. Masa nak berkemas balik aku ternampak ada sorang lelaki ni, muka dia sejibik macam matlutpi..
Kurus tinggi.
Mata sepet..
aku kelip mata banyak kali..kot mata dah kero.. btul memang orang 2 wujud.. Aku tenung lama sikit, tetiba otak aku tringat video dia, rant on popularity.
'ish, kang dia pikir aku usha dia pulak!'
Aku pun blah ke cafe.. Harap tu cuma pelanduk 2 serupa..
Masa bru duk nak layan teh o' panas..
Dia datang smbil dukung sorang baby.. Dalam hati
'eh, mamat nie nak minta aku jdi spy ke apa?'
Aku cuba bt2 minat nak hirup air teh yg panaih giler 2!!
Tetiba,
'papa..papa..papa, nak beli air apa?'
Aku toleh, dan bru aku yakin itu bukan matlutpi..
Hahaha..

2 comments:

Yumida Huda said...

hehe..comel je anak dia panggil kan
kembar matlutpi kot
kalau free, jemput LIKE post ni:

LIKE SINI

TQ :)

Anonymous said...

hahahaha..
kelakar!