My Journey

Pernah bercita-cita untuk menjadi seorang juruterbang wanita pertama Malaysia, tetapi sangat mencintai dan ingin mendalami ilmu biologi, namun telah dipanggil untuk menyahut cabaran dalam bidang seni bina walaubagaimanapun telah ditakdirkan menyambung kehidupan sebagai mahasiswi kejuruteraan elektrik-elektronik ketika ini. [3rd year survivor of electrical & electronic engineering student]

Instagram

Monday, April 15, 2013

Yeay!! dah jumpa balik!!

Salam,

hari tu aku ada ngadukan yang follower widget aku dah hilang.. then, aku cer cari tutorial 'cari kod follower widget'

alhamdulillah!! akhirnya aku jumpa..tapi masalahnya, dia nak id widget tu!!pergh!! mana aku nak cari..lalu, aku dengan keringat yang penuh semangat cubalah cari tutorial yang lain..

hampir give up wehhh.. rasa macam "TAK NAK MENULIS BLOG AGI!!!" *nanges laju2*

follower widget punya pasal..huhuhu.. yelah, aku nak senangkan korang..pastu, dah penat2 aku kumpul follower *erk, nampak macam tak ikhlas jer*..tak.. serious, weh!! aku menulis sebab aku ingin berkongsi, tapi tanpa follower widget tu aku rasa macam 'hidupku hanya sampai disini saja'


hah.

even aku ada follower google plus, tapi itu tak sama..

last2, disaat aku betul2 nak surrender..aku belek2 semula "Add A Gadget"..pastu aku press "More Gadgets" dibahagian bawah "Basics"..aku scroll punya scroll..tiba2 mata aku berpinar-pinar *okey nie tipu* mata aku bercahaya kegembiraan..bila melihat

homaigod!!! wujud lagi rupanya.. pengsan-pengsanan aku ingat widget nie dah hilang..duh!!
okey kepada mereka yang pernah hadapi situasi seperti saya, jom kita buat satu group di Fb..huhuhu..okey nie lebih..

Alhamdulillah! seronok bebenaw! even aku tahu Pihak google tak lama lagi akan berhentikan penggunaan follower widget nie..tapi ADA AKU KEYSYAH??

:p

(nampak tak betapa seronoknya aku? even aku tulis nie pun dalam keadaan tak keruan)

haish.
okeylah boys and girls!
hope korang jangan 'boooo' aku akibat, aku tak tahu..at least, aku belajar untuk berusaha menyelesaikan masalah..

well done, Aini!

till then.
nah flying kiss!
muaahhh
xoxo

*P/S: maaf terpaksa buang SHOUTBOX sebab ada gak manusia yang tak paham bahasa..saya kata jangan spam link, tapi dia spam gak..ceh..orang nak blogdrifting pon tak senang..sori guys!! btw, follower widget aku dah ONG, jom pakat ajak orang kampung follower blog aku (follower Google+ sekali) supaya aku tercalon sebagai wakil rakyat blogger yang bertanding di PRU13..hehehehe*

5 comments:

nea lopah said...

Akak datang ni, nasib baik lah jumpa semula kan? hehehe....

Anonymous said...

hahaha..
saya undi awak jadi wakil rakyat blogger..

aini shahroni said...

@Anonymoushahaha..undi jangan tak undi

Tihara said...

memang tak sama google+ dengan widget folower ni..akak tk penah nak reti guna gugel plas tu..kiki :)

Nurul Aini said...

hehe..dia ada tapi menyorok. Dulu2 akak ingat dia dah tak ada tau, siap buat entry lagi kununnya dia dah hilang..kikih..