My Journey

Pernah bercita-cita untuk menjadi seorang juruterbang wanita pertama Malaysia, tetapi sangat mencintai dan ingin mendalami ilmu biologi, namun telah dipanggil untuk menyahut cabaran dalam bidang seni bina walaubagaimanapun telah ditakdirkan menyambung kehidupan sebagai mahasiswi kejuruteraan elektrik-elektronik ketika ini. [3rd year survivor of electrical & electronic engineering student]

Instagram

Saturday, March 9, 2013

Now, we're best friend!

Bismillahirahmanirahim..

assalamualaikum..

hai..hai..hai..hello..hello..hello..

chek nak habaq nie.. sekarang nie aku dah berbaik semula dengan telepon bimbit ..huhuhu..happy, tak?

*menayo*

apa yang aku ceghita nie..nak tahu?? cer baca kat sini  > masalah aku dan telefon bimbit

oleh itu,
meh aku perkenalkan kekasih baru aku..servise kepunyaan hak milik telah bertukar..

handphone mak aku sebenarnya..and I as her daughter..aku berhak untuk memilikinya *sarcasm*



alhamdulillah!!.. sejak dua tiga menjak nie kami menjadi sangat akrab.. ibarat kuku dan cutex.. hubungan kami amat dicemburui oleh telefon2 aku yang lain.. kami sangat bahagia bersama..

walaubagaimana pun aku tidak pernah melupakan jasa dan kenangan aku dengan telefon yang pernah aku bersama sebelum ini..

so let me introduce to you.....

My first BFF.. I bought 'her' by using my duit raya.. seriously, I beli guna duit singgit2 tau..hahaha.. I was in standard six..apa nak malukan..yea dok?.. and I'm really proud of her.. I had been using her for quite a long time.. but when she broke, my heart was fading away to have one again.. *serious!*

WHY it is 'SHE', because it's pinky!!


but, after all..my dad gave me an Iphone..I'm not sure whether 'HE' is ori or not..but, what am I confirmed, he was given by my parents as a gift.. whoever he is, I love him so much! I tell you, I broke him..then, when my mom got to know..seriously, I was dead!!!! she lectured me why I was soooo careless...hahahaha..
you can see from the picture below.. there have some cracks on the screen..



okey, till then..I hope you like it..
XOXO

p/s: ppsstt...rasa macam nak beli handphone baru pula.. *bisik* jangan cakap kuat2 nnti handphone I yang sekarang nie akan mengajuk..huhuhu

3 comments:

Tihara said...

salam singgah sini, :)

ShuhaidaSaad said...

wahhhh..! jeles cek ni habaq mai.. :)

Diyan Hani said...

banner tak keluar mcm mane tu dik?
Cuba klik banner yang dekat tepi sidebar akak tu k...
banyajnye pon dia...hihih