My Journey

Pernah bercita-cita untuk menjadi seorang juruterbang wanita pertama Malaysia, tetapi sangat mencintai dan ingin mendalami ilmu biologi, namun telah dipanggil untuk menyahut cabaran dalam bidang seni bina walaubagaimanapun telah ditakdirkan menyambung kehidupan sebagai mahasiswi kejuruteraan elektrik-elektronik ketika ini. [3rd year survivor of electrical & electronic engineering student]

Instagram

Tuesday, February 5, 2013

Ruang Iklan Untuk Disewa

Bismillahirahmanirahim

Selawat dan salam buat Nabi Muhammad saw..

ehemm..ehem..aku bercadang ingin membuka ruang iklan untuk disewa diblog aku..Jadi bagi mereka yang berminat, boleh email kat aku di (ainishahroni13@gmail.com)


bayarannya sangat mudah..korang hanya perlu top-up aku 5 hengget untuk sebulan..kalan dua bulan sepulah hengget..kalau tiga bulan, pandai2lah korang kira sendiri..tarak mahal wooo..

Apa yang boleh letak diruang ini?

=Banner blog korang
=Produk yang korang nak jual
=Segman/Giveaway yang korang nak jalankan..
=Dan apa yang terlintas dikepala korang laa

kalau berminat boleh terus email aku..jangan malu jangan segan...hehehehehe

thanks for reading!

6 comments:

fieda said...

salam....kak fieda takder produk nk iklankan..hehehe..takper nanti kalau kak fieda ada buat ga bolehlah sewa tapak iklan nanti ye..

Amir said...

naikkan rankin alexa baru lah ada nak masuk pengiklanan ni :)

aini shahroni said...

@Amirthanks for the advice!

Yumida Huda said...

ooo...xde produk utk bisnes..makseh

Fikri Muhammad said...

berapa saiz iklan neh?.

aini shahroni said...

@Fikri Muhammad kalau berminat saya nak buat 150px X 150px.. sebab belum ada permintaan sekarang nie 100px X 100px