My Journey

Pernah bercita-cita untuk menjadi seorang juruterbang wanita pertama Malaysia, tetapi sangat mencintai dan ingin mendalami ilmu biologi, namun telah dipanggil untuk menyahut cabaran dalam bidang seni bina walaubagaimanapun telah ditakdirkan menyambung kehidupan sebagai mahasiswi kejuruteraan elektrik-elektronik ketika ini. [3rd year survivor of electrical & electronic engineering student]

Some pieces of puzzles

Sunday, February 10, 2013

aku nak kahwin!

Assalamualaikum..

Ini bukan confession, tetapi for your infomation..

aku memang nak kahwin..tapi aku belum ada masa untuk memikirkannya..siapa calonnya..bila masanya.. dimana tempatnya..apa perancangannya..bagaimana masa depannya..

huh..

banyak benda yang perlu dipikir sebab banyak tanggungjawab yang bakal digalasi... aku bukan sahaja mencari lelaki yang dapat membimbing aku didunia, tetapi aku perlukan seorang suami dan ayah kepada anak2ku yang dapat menuntun tangan kami ke syurgaNya...

seseorang yang miliki matlamat yang sama.. yaitu, mencari cintaNya..

pagi tadi, sebelum pergi kerja..aku tertonton tv al-hijrah rancangan Assalamualaikum..ada satu slot pasal Baitul Muslim..seriously, aku nak sangat pergi ke seminar mereka..tapi, aku kan dah bekerja..susah sikitlah..

nak kahwin pun kenalah ada ilmu... mana boleh main somborono!..

nanti aku nak nikah, aku akan confesskan kat sini..muahahaha..poyo ajerr..

tapi, dari dok sibuk fikir soal jodoh nie...adalah lebih baik, aku fikir pasal pelajaran aku dimasa hadapan..yup, aku nak belajar dulu...kalau ada rezeki..inshaAllah tak ke mana laaa kan..

doakan Cik Aini yer..

thanks for reading!

4 comments:

Nazmin Nazifa εїз said...

In syaa Allah ... percaya dengan perancangan Allah SWT kepada kita :)

Dilla Delaila said...

wahhh ! nak kahwin nanti jangan lupa jemput ye. boleh jadi flower girl :)

aini shahroni said...

@Nazmin Nazifa εїз terima kasih...inshaAllah..doakan saya..

@Dilla Delaila huhuhu..boleh..xde masalh..tpi jgn xjadi pulak dtg bila sya dah jemput..hehehe

Nurfaezah Abdullah said...

sy dream nak kahwin awl la hehehe