Instagram

Thursday, January 3, 2013

kau buat aku tergila-geli?!!!

Bismillahirahmaniraham..

Assalamualaikum..hai..haii..haiiiii...*uhuk-uhuk*

pagi2 dah hupdate entri, itu tandanya, aku sihat dan sudah bangun dari mati seketika..alhamdulillah!! semantara nak tunggu pukul sembilan, aku cubalah mengisi masa yang terluang nie dengan sesuatu yang aku suka dan berfaedah..

kenapa nak tunggu pukul 9?? kenapa tak pukul 11? atau 1 petang??

haish! suka hati mak cik joyah aku laaa.. *sentap??* hehehe..jangan marah2..mulakan pagi anda dengan membaca blog aku, lantas tersenyum subing sehingga ke destinasi yang dituju..wuahahaha...

pukul 9 nie, aku ada 'date' dengan bestie aku..esok dia dah nak berangkat senjata...ehhh, berangkat ke PLKN...wuarggghhhhh!!! why are you leaving me?? why baby?? tell me why?? why?? *okey, ini annoying sangat*

I gonna miss you darling ^__^ *uhuk-uhuk*

*pengsan 5 saat*

no matter what, hidup perlu diteruskan..tak guna meraung2 seperti kucing betina yang ditinggalkan jantannya ditepi jalan raya...have faith Aini!!!

sebelum kita ke agenda yang sebenar-benarnya..dan tiada yang lebih benar selain ia...aku nak tanya, korang kenal tak nie?


tak kenal maka tak cinta....
hak itu yang terjadi pada aku.. kiranya macam aku nie dah terobses dengan Encik Rubik's Cube nie..(nampak tak ketingalanzamanpurba aku nie.. orang len dah tak main dah..aku jer yang dok terhegeh-hegeh, termengah-mengah, tergila-geli dengan Encik Rubik's cube nie) hahaha

lebih kurang ditambah tolak bahagi darab dan kuasa duakan..aku dah hafal 7 algorithms.. apa menatang algorithm tu?? (satu step untuk solve kan Rubik's)

dulu2, aku rasa terpegun dan tercintan pada orang yang pandai main Rubik's Cube  nie..bagi aku mereka hebat..

tapi, bila aku dah pandai main *boleh?* sikit2..hati aku sudah berpaling dari mereka dan aku lebih mencintan-cunta pada Encik Rubik's nie...hehehehe..*bengong ayat BM aku*

so, pada mereka diluar sana...yang dok main gitar.. yang dok melepaKINGkan diri anda..yang dok bersandar dibawah tiang lampu.. yang dok menyanyi lagi jamal abdillah sambil mengeleng-gelengkan kepala anda... GUA NAK KATA PADA LU.. Rebik's Cube memang awesome!! dan tak rugi korang main..selain dapat menajamkan pikiran korang supaya lebih peka..ia juga boleh mengubati masalah buta warna..haha..yeker?? *nie auta*
thanks for reading this entry!
Drop your comment here!
Lots of love!
XOXO

5 comments:

Aireyn Ashra ツ said...

Haha . kwn awk pergi PLKN ? dekat mana ? wahh

Aqira izzati said...

Jom join segmen cikgigi anjurkan ni
http://nura-qyra.blogspot.com/2013/01/segmen-aku-dan-buddies.html

aini shahroni said...

@Aireyn Ashra ツ asalanya kt tmpt lain..last minute tukar ke negeri sembilan

mekchu said...

Mmg kagum pd mereka yg pndai main cubic cube tu. Diri sndiri mmg hampeh sungguh..
Selamat berPLKN lah ye..

Tumpang tya ni.. fav lifestyle blog kat mana? Sorry ketinggalan sejak sibuk uruskan anak sekolah ni kan.. nnti emel churalliya@gmail.com ehh. Tq

Ain Dzaya said...

kite tak pandai la maen benda alah tu..geram je nak campak dalam longkang...:p