My Journey

Pernah bercita-cita untuk menjadi seorang juruterbang wanita pertama Malaysia, tetapi sangat mencintai dan ingin mendalami ilmu biologi, namun telah dipanggil untuk menyahut cabaran dalam bidang seni bina walaubagaimanapun telah ditakdirkan menyambung kehidupan sebagai mahasiswi kejuruteraan elektrik-elektronik ketika ini. [3rd year survivor of electrical & electronic engineering student]

Instagram

Saturday, November 10, 2012

Kak Fatin Liyana

bismillahirahmanirahim


*tengok jam*
haishh..dah pukul 4 pagi laahh..disaat orang tengah sibuk buat peta kat bantal..Aku masih tak tidor lagi..nak kata study..macan dah merapu meraban otak aku nie digest benda yang aku baca..adoiiii..

jadi, aku singgahlah ke TIUB-AWAK jap.. (youtube laaaa) pastu terjumpalaa satu video nie.. tengak date vid itu dipostkan..dalam hati 'nampak sangat aku dah ketinggalan zaman..orang len dah beli mercedez benz aku baru nak buat kereta lembu'...ehikss..-hiperbola pulak daaa-

video apa?? nak tahu...okey, tak yah nak membebal bagai.. jom kita tengok vid nie, bagi yang dah tengok sila komen sikit, bagi yang belum, lebih baik diam dan teruskan menonton ^____^


#kita berblogging nie bukan "sepatutnya" nak kejar trafic or follower tapi nak share sesuatu dari hidup kita untuk manfaat semua...yea dok?#

love you kak fatin....
btw,
kelaka laa trio NLKO..lebih2 agi Fizo Omar.. obvious kowt nak ngusik kak fatin..ngeeee

pada yang tak kenal kat kak fatin..rasa nak buat muka terperajat giler laaa..ehikss
ada orang bagun kul 4, buat tahajjud....kita?? muhasabah diri bersama

2 comments:

✿Lady Ainaa✿ said...

hehehe... sis fatin liyana ni memang cantik orgnya... =D

Dayah Danisha said...

Laa... fatin liyana ke .. comel sangat suara dea.