My Journey

Pernah bercita-cita untuk menjadi seorang juruterbang wanita pertama Malaysia, tetapi sangat mencintai dan ingin mendalami ilmu biologi, namun telah dipanggil untuk menyahut cabaran dalam bidang seni bina walaubagaimanapun telah ditakdirkan menyambung kehidupan sebagai mahasiswi kejuruteraan elektrik-elektronik ketika ini. [3rd year survivor of electrical & electronic engineering student]

Some pieces of puzzles

Tuesday, October 9, 2012

perlu di-Update...

Bismillahirahmanirahim...

bila dia mendekati diri ku hatiku rasa sesuatu
bila dia senyum pada diri ku hatiku rasa tak menentu
lalalalala~~~~~

pagi2 nak memekak lak...
annoying kan saya nie...
btw, suara I memang sedap pun...
kalau tak suka sila tekan Ctrl + w..

gotcha ya!
okey okey..
cukup tu Aini Hawani menyakat orang memang hobi kau kan =..="

hari nie Aini nak upload gambar yang dah BASI..
gmbar2 tu perlu disimpan disini supaya nanti boleh tunjuk kat anak cucu..
wuaaaahhhh!!
*berangan betul!!!*

let's go>>>>

solat hajat perdana di masjid UKM...

ramaikan?? moga Allah memakbulkan doa mereka :-)




kawan ibu~~


Dinner form 5..
seriously semua cantik2 dan enchem2...
kecuali saya..
saya comel jer..
*angkat bakul sendiri*

my lovely friends

Sa, Anis, Mia and Dila

'senyum macam saya baru smart'-anis

gorgeous..wa melted~~ (dada dan ika)

jasmin, fardah, nina :-)

kawan semeja..merapatkan ukhwah *thumb up*

mereka pun chantik chantik!!

hye there..sweet smile yooo!

nie budak dah ngantuk..ngeee

my best friends..cun kan?

gambar kontroBASI...btw, they're just friend!

5 budiman yang  oshem.. maaflaa siapa yg tak de dlm gmbar nie..len kali tau..

suka gambar nie..tgok abadi..'flying without wings'-abadi

okey that's all...I love all these cute memories...5 tahun agi mesti korang dah lain kan..I just wish I never forget all of you, and hopefully you do the same...sayang sayang  korang..give me a virtual hug!

4 comments:

Santan Manis said...

nice entry...btw done follow sini,jemput singgah ke blog klau sudi ;)

eimah siti said...

byk nya gambar...

Anisa Anuar said...

datang tinggalkan jejak kat sini...nice entry...betul2 kita sama je

baca ni jugak

http://anisa-mylife.blogspot.com/2012/10/review-real-steel.html

Wanie Raina said...

nice post!!
btw, u ukm student eh??
:)
i follow u !