Instagram

Tuesday, October 9, 2012

perlu di-Update...

Bismillahirahmanirahim...

bila dia mendekati diri ku hatiku rasa sesuatu
bila dia senyum pada diri ku hatiku rasa tak menentu
lalalalala~~~~~

pagi2 nak memekak lak...
annoying kan saya nie...
btw, suara I memang sedap pun...
kalau tak suka sila tekan Ctrl + w..

gotcha ya!
okey okey..
cukup tu Aini Hawani menyakat orang memang hobi kau kan =..="

hari nie Aini nak upload gambar yang dah BASI..
gmbar2 tu perlu disimpan disini supaya nanti boleh tunjuk kat anak cucu..
wuaaaahhhh!!
*berangan betul!!!*

let's go>>>>

solat hajat perdana di masjid UKM...

ramaikan?? moga Allah memakbulkan doa mereka :-)




kawan ibu~~


Dinner form 5..
seriously semua cantik2 dan enchem2...
kecuali saya..
saya comel jer..
*angkat bakul sendiri*

my lovely friends

Sa, Anis, Mia and Dila

'senyum macam saya baru smart'-anis

gorgeous..wa melted~~ (dada dan ika)

jasmin, fardah, nina :-)

kawan semeja..merapatkan ukhwah *thumb up*

mereka pun chantik chantik!!

hye there..sweet smile yooo!

nie budak dah ngantuk..ngeee

my best friends..cun kan?

gambar kontroBASI...btw, they're just friend!

5 budiman yang  oshem.. maaflaa siapa yg tak de dlm gmbar nie..len kali tau..

suka gambar nie..tgok abadi..'flying without wings'-abadi

okey that's all...I love all these cute memories...5 tahun agi mesti korang dah lain kan..I just wish I never forget all of you, and hopefully you do the same...sayang sayang  korang..give me a virtual hug!

4 comments:

Santan Manis said...

nice entry...btw done follow sini,jemput singgah ke blog klau sudi ;)

eimah siti said...

byk nya gambar...

Anisa Anuar said...

datang tinggalkan jejak kat sini...nice entry...betul2 kita sama je

baca ni jugak

http://anisa-mylife.blogspot.com/2012/10/review-real-steel.html

Wanie Raina said...

nice post!!
btw, u ukm student eh??
:)
i follow u !