My Journey

Pernah bercita-cita untuk menjadi seorang juruterbang wanita pertama Malaysia, tetapi sangat mencintai dan ingin mendalami ilmu biologi, namun telah dipanggil untuk menyahut cabaran dalam bidang seni bina walaubagaimanapun telah ditakdirkan menyambung kehidupan sebagai mahasiswi kejuruteraan elektrik-elektronik ketika ini. [3rd year survivor of electrical & electronic engineering student]

Instagram

Sunday, September 23, 2012

Travelling

Bismillahirahmanirahim..


rindulaa kat cameron highland..
suasana kat ladang tea waktu pagi2...
tenang...damai...dingin...
urmm...dah lama tak pergi sana..
agaknya Cameron Highland still sama cam dulu tak??
makan stawberi fresh...
mandi air terjun yang sejuk giler tue...

bilalaa dapat pergi lagi.....


my laling families, jom gi cameron hujung tahun nie...
(^___^)

6 comments:

Farah O Speare said...

nice one, followed :)

nur azian said...

xpernah pegi pon lagi kat cameron..
dah follow awk..
follow balik eh :)

aini shahroni said...

@ Farah ditto :-) thanks

@ nur azian
xpernah?? serius? jum gi nak..hehe..
akak drive:-)

nur azian said...

hehe..boley aje..tapi sy bz la kak..
sebab blaja kan..lgpun xlama dah nak final..akak slalu ke pi cameron?
seronok tak? yg sy taw,ade strawberri je laa..heeeee~~~

aini shahroni said...

ehh? siapa yg kakak ?
sya sventeen laa..
awklaa kakak kan??
=,="
hehehe..
C.H. skrg xtahulaa mcm dulu lgi ker tidak..
mungkin dh x sjuk mcm dulu..

nur azian said...

owhh yeke..hahaha..akak main hentam je pon..da tersalah da...sowii...erm btw akak tak pandai drive lar dik..
mmg tak pernah pi cameron,tak taw pape pon pasal cameron..hehehe...